måndag, oktober 26, 2009

Shopping

Det är hög tid att visa bilder på mina mässinköp. Se och sukta!


Två vintriga stämplar från Scraplagret. Blinget fick jag av Linda.



Massor av stämplar från Hero Arts och Penny Black - från Kortmakaren. Maria fick ett ryck och körde lagerrensning till galet låga priser. Det blev en del clearstamps också men dem missade jag att fotografera.



Charms i mängder från Lilla Pärlan. Jättetrevlig butik!



Små paket med clearstamps, pyttesmå blingstenar samt alfabetstenciler.

4 kommentarer:

Linda sa...

Men vilka fina löv. Hur kunde jag missa dem?

Jenny sa...

Fiiiiint!

Jennie/Deleelsia sa...

Oj vilka inköp *dregglar*
Minns du möjligen vart du hittade stencilpaketet? De skulle trivas hos mig med tror jag nämligen :)

Alexandra sa...

Känner igen en hel del grejer från mässan och nu undrar jag varför jag inte köpte mer?!