söndag, augusti 22, 2010

Födelsedag

Födelsedagen har firats två gånger. Först i Stockholm med föräldrarna, syster och systersonen, sedan här hemma i Floda med en heldag på stan tillsammans med Linda. Det blev shopping, mat och bio. Fina presenter fick jag också. Presenter och kort har dessutom kommit på posten och från andra håll - jag har blivit riktigt bortskämd. Tack alla!


Dekorerad ask från systersonen, att lägga mina örhängen i.



Två "pidestaler" i stringmodell föräldrarna köpte åt mig på Kungsbackamässan.



Sparbössa med peng i, från föräldrarna.



Burkar från Ittala från syster och föräldrarna.

2 kommentarer:

Angela sa...

Grattis i efterskott! Dom där pidestalerna var riktigt snygga.

sandra sa...

SÅna stringpiedestaler har jag alsrig sett, jättesnygga! Och den gröna burken, mmm! :)