onsdag, september 07, 2011

Loppat i obygden

Jag följde med Maria som hade ett ärende långt ut i obygden. Först körde vi tills vi var mitt ute i ingenstans. Sedan körde vi lite till. Sedan körde vi lite fel och sedan var vi framme. När ärendet var avklarat åkte vi hem. På vägen envisades Maria med att stanna både vid en Antikaffär och en Second Hand. Jag ville helst stanna i bilen men Maria tjatade så förbenat så jag följde med in. Och när jag ändå gått in kunde jag ju lika gärna handla lite...


En sjal till Linda.



Fyra finfina glas för inga pengar alls.



Spetsgardiner.



Ett gulmönstrat glas och en gul virkad duk.

3 kommentarer:

Maria sa...

Eller hur? Jag i en antikaffär och Second hand???? Trodde inte man fick ljuga i sin blogg ;-)

Linda sa...

Ah, där var de ju - glasen! Coola. Fast jag gillar det gula bättre jag. Och min sjal! <3

JEN sa...

Men fy vilken vän du har!? Tvingade dig till både utflykt och loppisshopping sådär! Hon borde verkligen veta bättre.... ;-)