måndag, mars 03, 2008

En annan nyhet i mitt hem

Raraste Fnattan ondgjorde sig i sin blogg över högen med fulpapper hon aldrig använde. När jag läste så hemska ord som pappersinsamling i samma mening som mönstrade papper kunde jag inte hålla tyst längre. Här är alla papper välkomna. Jag har ju tidigare tagit hand om en redig bunt av Fnattans pappersspill och med glädje använt upp det mesta.

I lördags frågade
Fnattan om jag menade allvar, ville jag adoptera hennes fulpapper? Självklart ville jag det. Så igår bytte den här högen ägare - och jag är alldeles salig!



3 kommentarer:

zizzi sa...

Åhhhh va jag blir avis!!!!
Så mycket fint du fyllt din "pysselhörna" med. Och fulpapper finns väl inte.... Vad gulligt att du fick dem av Fnattan!
Kramar Cissi

Maria sa...

De pappren hittade hem till rätt person, det kändes i ryggmärgen! ;-) Hoppas du får mycket glädje av dem! Tack för helgen förresten - hoppas vi ses snart igen! Krampårej!

Zarah sa...

Ja, det var det! TACK!