tisdag, mars 18, 2008

Post

Jag hör en smäll av brevinkastet och skyndar naturligtvis ut i hallen för att titta om det har kommit någon rolig post. En avi, det måste vara min beställning från Belimi! Jag stoppar fötterna i gummistövlarna som står på dörrmattan. Någonting känns lite kostigt. Jag drar upp foten och stoppar sedan ner den igen. Nu känns det bättre. Jag traskar iväg i snöyran, får mitt paket i tobaksaffären, vickar irriterat på högerfoten - något känns fel. När jag kommer hem tar jag av mig stövlarna och stoppar ner handen i den som känns konstig. Där - där ligger ett litet påskkkort!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Fnissar lite och kommer att tänka på en gång på jobbet när vi hade en kille som hela vägen ner till skogen tappade ena stöveln, vi kunde inte förstå varför förens vi upptäckte att han hade en halv hotdog i stöveln.

Susanne sa...

*fnissar*

Vilka fina och härliga vårkort du har gjort.
Kram

Ps. hoppas att det var massa fint i paketet du hämtade.

Anonym sa...

Knasmaja, eller rättare sagt.. Knas-Elina.