fredag, oktober 24, 2008

Nu kan du förbeställa QK´s nya gift set, Jolly - hos Kortmakaren såklart!

En annan sak som är såklart är att jag har gjort en förbeställning, för det är rackarns snyggt det här alfabetet. Tyvärr får vi inte visa bilder förrän på tisdag. Dock har jag haft förmånen att få litet utstansat skickat till mig och jag har redan gjort två kort med bokstäver och figurer som är med i setet - nu väntar jag otåligt på att få hem det så att jag kan pyssla mer!

Jag måste också passa på att berätta detta: Förbeställer du setet från Kortmakaren innan 12/11 får du med en slumpmässigt valt 2x2-die utan kostnad. Setet kostar 815:-

På tal om QK kommer vi att ha det som tema i Kortmakarens blogg ett tag framöver, med start på måndag. Fina erbjudanden och massor av inspiration utlovas. Missa inte det!

Inga kommentarer: