söndag, juni 14, 2009

Loppisfynd

Igår var det pyssel-loppis i Floda. Jag sålde Marias grejer eftersom hon är bortrest med familjen. När jag inte sålde passade jag på att shoppa. Oj vad jag shoppade! Mönstrat papper, cardstock, rubons, paper frills, band, stämplar, akrylfärg, knappar, note cards, en liten väska till Lilleman, qk-dies och ett alfabet (Stiletto), blingiga dekorationer och fler stämplar. En del saker var nästan pinsamt billiga. Tänk om man hade haft chansen att loppishandla när man var nybörjare.

Tack tjejer för en kalastrevlig dag!


3 kommentarer:

Muffin sa...

Mums, vilken fyndhög!

Petraso sa...

javilken fyndhög....den akrylfärgen Du shoppade är sååååå läcker.... finiss vågar du säga vad du betalade???

Sara-SaGam sa...

Tack själv Elin. Lovar du komma igen till hösten? ;-) jag gillade dagen skarpt jag med. Kram