onsdag, juni 24, 2009

Sommar i P1

Jag gick precis igenom listan för årets sommarvärdar och plockade ut favoriterna. Det slutar visserligen nästan alltid med att jag lyssnar på alla men här är de jag absolut inte tänker missa:

Helena von Zweigbergk
Linda Olsson
Cecilia Frode
Nour El-Refai
Ann Heberlein
Malin Sävstam
Morgan Alling
Petra Mede
Laleh Pourkarim
Peter Englund
Bodil Malmsten

Mest kvinnor, det är ont om intressanta män på årets lista. Några namn jag kan tänka mig att hoppa över är Alex Schulman, Laila Bagge och Malin Baryard. Vilka vill du lyssna på/slippa höra?

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag är glad så länge jag slipper höra Alex Schulmans röst!

Linda sa...

Jag vill gärna höra Alex Schulman. Och Hasse Alfredsson. Och Morgan såklart, om jag nu ska sikta in mig på män.

Annars ser din lista bra ut med undantag för Laleh. Jag står inte ut med henne, tyvärr.