söndag, juli 17, 2011

Sommar i radio

Ännu har jag inte lyssnat på något avsnitt av Sommar i P1. Det blir sällan av att jag gör det på sommaren. Till hösten fyller jag mp3-spelaren med alla avsnitt och lyssnar på tågresor eller när jag inte kan sova. Alldeles nyss läste jag igenom listan med årets sommarvärdar och de är tänker jag garanterat lyssna på:

Ann Petrén
Anna Kåver
Babben Larsson
Barbro Lindgren
Gustaf Hammarsten
Freddie Wadling
Ann Olivecrona
Cecilia Forss
Claes Hulting

Vilka har ni redan hört? Vilka kommer ni inte att missa?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ann Petren var bra. Ulf Brunberg speciell, den mannen är emot allt./a

Linda sa...

Gustaf Hammarsten var...riktigt rolig. :-D Inte helt otippat.

Anna-Maria sa...

Har lyssnat på alla utom de fyra fem senaste - gillade Göran Gudmundsson och Mark Levengood, Henke också och faktiskt Nanne Grönwalls. och Clara Lidstrands.

Ingrid - Inola sa...

Jag har precis lyssnat på Ann Petrén = bra, Ulf B:s program försökte jag mig på, men tyckte det var så "gnälligt" att jag stängde av i förtid. Nanne Grönwalls sommarprat riktigt bra och oväntat. Lyckas alltid missa direktsändningen så jag lyssnar som podradio eller sena kvällsreprisen. Ha det gott!