onsdag, oktober 26, 2011

Stämpeltest

Från Laserfrossa fick jag en stämpel att testa och utvärdera. För någon vecka sedan landade den här tomtestämpeln hos mig. Gummit har en lustig orange färg och känns lite stelt och torrt, inte som de stämplar jag är van vid. Motivet är djupt och det blir inget kladd på fel ställen när jag stämplar.

På bilderna här under syns stämpeln till och ett sedan motivet stämplat, embossat med svart pulver och färglagt med distress ink. Trycket blir fint och detaljerat om än lite plottrigt och se vad som är vad för stämpeln jag har fått har så mycket detaljer. Helt klart godkänd kvalitet på stämpel och tryck. Dock tycker jag att laserskurna stämplar har en tendens att ge lite platta, livlösa tryck.




Nedan kan ni se en tag och några kort jag använt stämpeln på.







Tack Laserfrossa för att jag fick testa en av era stämplar!

2 kommentarer:

Hellis - Design på flera sätt sa...

Åh, vad snyggt! Måste ha varit klurigt att göra den i så många färger!

Hellis - Design på flera sätt sa...

Åh, vad snyggt! Måste ha varit klurigt att göra den i så många färger!