tisdag, november 27, 2012

Mina sista alster för PaperMaze

Mitt sista inlägg som månadens gäst hos PaperMaze innehåller tre kort och två layouter. Du kan se bilderna här nedan eller hos PaperMaze.

Det var roligt att få göra ett gästinhopp, speciellt roligt var det att få skapa med stämplar igen. Det har jag inte gjort, för ett företag alltså, sedan jag designade för Kortmakaren och jag saknar det. Dessutom är ju PaperMaze´s stämpelmotiv så roliga att jobba med: lätta att färglägga, kul att bygga upp scener med, lätta att maska och pp:a. Min favorit är nog Lilla Anna. Eller Tårtan. Eller...
















1 kommentar:

Christine Jansson sa...

Hej,
Jag ser på din blogg att du är pysslig och vill berätta om TerraCycles tävling “Skapa eller skräpa” som avslutas imorgon, där det finns chans att vinna en TASSIMO-maskin och andra fina priser. Så vi vill bjuda in dig att skrapa ihop din kreativitet och skapa ett choklad-, kaffe- eller te-inspirerat återvinningsprojekt av material som vanligtvis ses som skräp. Sänd sedan en bild av ditt verk till tavling@terracycle.se . TerraCycles idé är att skrota idén med skräp, så upp till bevis nu och hjälp oss visa att skräp också är en resurs! Läs mer om tävlingen på www.terracycle.se/skapa-eller-skrapa
Mvh, Christine, TerraCycle