torsdag, september 27, 2007

Brevbäraren är en bussig typ

Här har det dykt upp mycket trevlig post i veckan. Först kom utstansat från Anna som jag har haft lite byte med. Det var nycklar, lås och annat som jag önskat. Sedan kom en RAK med filttyg i härliga färger från Kosepute. Det ska jag använda till en grej som ännu bara är på idéstadiet. Vi får se hur det slutar. Igår kom en stämpel från Easer som "pris" i en tävling. Alla fick pris! Det var en sån där fin streckkodsstämpel med texten 100% vänskap. Undrar om jag ska stämpla alla kompisar i pannan med den. Det vore roligt. Idag fick jag en present från Scrapbodan. Jätteläckra röda jewels från Doodlebug. Jag har petat på dem minst en gång i timmen hela dagen.

Jag har pysslat lite också. Bildbevis kommer imorgon.

1 kommentar:

Maria sa...

Får jag låna din stämpel och stämpla mig i pannan - jag tycker sånt är så hiiimla skoj? *fniss*