lördag, september 08, 2007

Trög pysseldag

Tillsammans med pressmaterialet igår fick vi en anteckningsbok. En trevlig spiralbunden med mjuka pärmar i genomskinlig plast. Precis så som jag vill ha dem. Naturligtvis var framsidan täckt med reklam, men sådant går ju att åtgärda!

Glad i hågen tog jag itu med boken, dock visade det sig att det inte var någon bra pysseldag idag. Allting tog lång tid. Jag velade och hade helt tappat känslan för vad som funkar eller inte funkar och vad jag gillar och inte gillar. Efter lite bollade med tjejerna på forumet och framför allt en kommentar från Jenny_li kom jag på rätt spår igen och fick boken färdig.

På framsidan har jag stämplat blommor på plasten och dekorerat över HP-reklamen på förstasidan. Runt kanten på den vita rutan står citat ur en låttext. På baksidan blev det bara mönstrat papper och två utstansade fåglar. Kanske blir det lite text där också, men det får bli en annan dag.



Inga kommentarer: