måndag, januari 14, 2008

Fler hjärtan

Om en månad är det alla-hjärtans-dag så idag bjuder jag på ännu några kärleksfulla kort. Då, om en månad, befinner jag mig i Göteborg. Tågbiljetter köpte jag i lördags. Jag ska hälsa på Linda och handla på In-Ex samt kanske hälsa på någon mer och handla på något mer ställe. Det visar sig. Roligt ska det bli i alla fall.

De här två stämplarna med hjärtan är från Hero Arts och kommer snart att finnas hos Kortmakaren. Hunden och katten på det undre kortet är en sticker från Penny Black. Praktiskt att slippa färgläggningen när man vill svänga ihop ett kort lite snabbt.


3 kommentarer:

Zarah sa...

Vad FINA! Särskilt jätteförtjust blev jag i det övre. :)

Anonym sa...

Åh, du är så duktig. Jag gillar dina kort mycket...hela serien helt enkelt, och jag håller med dig ramen är kanon!
Kram Tin@

Anonym sa...

Så söta de är!
Förresten, jag har lämnat en present till dig i min blogg:
http://blog.petrahall.se/
KRAAAAAAM!