fredag, juli 20, 2007

Brevbäraren är sjuk, Tomten vikarierar

Tjohoo! Idag kom det finfina saker med posten - inte mindre än tre paket! I det första låg mitt alfabet som jag köpte i måndags och betalade i onsdags. Snabbt som attan kom det till mig. Måste testa det senare idag. Jag har några födelsedagskort som behöver göras så det får nog premiäranvändas på något av dem.


Ur det andra paketet trillade det trevliga pysselsaker och ett sött rosa kort med denna text inuti:

Elina - du rarast av alla är
vi håller dig så väldigt kär
du lyser upp våra dagar grå
och vi hoppas att vi nu kan få
återgälda med denna lilla rak'en
som förhoppningsvis faller dig i smaken

Avsändare var sötaste Zarischka och Fnattis. Stort tack för rara ord och härligt pysselgodis!





I det tredje paketet låg en häst! En makalöst söt rosa-grön liten krabat med lila man. Dessutom har den lavendel i magen och mulen och luktar därmed mycket gott. Det är Krimskrams som har virkat min nya kompis så att jag har någon att krama "på värktunga dagar och sömnlösa nätter". Titta så fin den är, undrar vad den heter?





Titta på kortet också, det är så snyggt! Jag är jätteförtjust i den modellen och färgerna är så härliga. Tack snälla Krimskrams! Idag känner jag mig verkligen bortskämd.


3 kommentarer:

Maria sa...

Varsågod sötaste du! Tack för att du är den du är och för att du är en underbar liten solstråle! Kram!

Sambon sa...

Vilka underbara RAK:ar du fick! Det är du väl värd! Titta ofta på korten och hästen så du inte glömmer hur viktig du är för oss!

Krimskrams sa...

Som jag sa på forumet, du FÖRTJÄNAR att bli bortskämd!!!

Jag är också nyfiken på vad den heter, den vägrade presentera sig för mig. Den tyckte nog jag var lite jobbig som hela tiden nosade den på magen. LOL