lördag, juli 21, 2007

Nytt på önskelistan

Quickutz har släppt en hel hög med nya dies, kolla här. Jag behöver inte pansarvagnen, pudeln eller bikinin. Bilen är läcker, men alldeles för många delar för att passa mitt dåliga tålamod. Max två delar är vad jag orkar med. Rockringen dock, den behöver jag. Titta bara vad snyggt man kan göra: här och här.

På önskelistan hamnar också fredsmärket. Det får jag nytta av den dagen jag blir en cool typ som gör coola kort, inte bara stilrena fjantkort med blommor och hÄnglar. LP-skivan är säkert användbar den med. Påminner dock lite om retro circles som jag redan har så den är inte högsta prioritet. Men rockringen, den vill jag ha nu... eller helst igår.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmmm....
här händer saker på nätet som jag inte har en aaaaning om. Tur att andra har länkar i sina bloggar.