fredag, december 28, 2007

Pysselkatastrof

Jag är hemma en sväng för att vattna blommor, betala räkningar och lite annat mer eller mindre nödvändigt. Jag tog itu med att klä in ett litet receptalbum jag fått gratis från Guldfågeln. Det gick åt fanders. Pappret var fel, jag tejpade knasigt så jag var tvungen att färga kanterna för att täcka misstaget, jag färgade för långt in på en kant och fick göra likadant på de andra kanterna för att det inte skulle se konstigt ut. Och så vidare. Slutligen tänkte jag försöka rädda hela katastrofen med ett stämplat och embossat motiv. Det slutade med att pärmen åkte i papperskorgen. Varken den eller tejpen jag använt tålde värmen.

Det blir nog inget mer pyssel ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Isch vad tråkigt :( Ibland blir det bara sånt katastrof-pyssel, då får man lägga undan och fortsätta nästa dag istället. Kram på dig! :)