måndag, mars 22, 2010

Masker och Color Wash

Den här veckan skriver vi om en av mina stora favoriter just nu i Kortmakarens blogg: masker! I butiken hittar man tre grymt bra erbjudanden:

Köp alla (12 färger) Colorwash för 589 kr (ord. pris 708 kr)

Köp Ink Blending Tool + Foam för 98 kr (ord. pris 118 kr)

Köp 3 Colorwash (à 59:-) få en mask (vårt val) på köpet


Jag hade garanterat köpt alla 12 color wash-färgerna om det inte vore för att jag redan har några. Men jag tänker passa på att köpa de jag saknar nu när Kortmakaren har tagit in dem.

1 kommentar:

Jenny sa...

Att få dem fraktade till Tüschka landet skulle väl kosta en förmögenhet i sig, men attans vad sugen jag blir... Och just idag när jag verkligen skulle behöva tröstshoppa - stort och dyrt. (OCH såg en tutorial med Dina Wakeley igårkväll där hon använde just dessa... Jag har också ett par färger, men... Hittar jag några tyska pysslingar kan jag väl försöka muta mig till vänskap..?? *s*

Jäkligt bra deal iaf. Bäst jag stänger datorn fort...