tisdag, mars 02, 2010

Vinn biljetter till Stämpel & Scrapmässan!

Jojomensan! Som designer hos Kortmakaren har jag förmånen att få lotta ut tre stycken inträdesbiljetter till Nordiska Stämpel & Scrapmässan som den här gången är i Borås. Tänk shopping, inspiration, demos och allt som hör mässor till - vem vill missa det?!

För att vara med i utlottningen vill jag att du skriver ett inlägg om mässan i din blogg, lägger mässans banner (här till vänster) i din blogg eller på något annat sätt hjälper oss att sprida information om mässan. Skriv sedan en kommentar till det här inlägget. På fredag eftermiddag drar jag vinnare så du har till klockan 5/3 klockan 12:00 på dig. Lycka till!


3 kommentarer:

Mia sa...

Jag vill verkligen ha chansen att vinna biljetter till mässan!! Har bloggat om detta nu och länkat tillbaka till dig!! Kram Mia

Cathrine/caca sa...

Hoppas på lite tur, jaghar skrivit i min blogg om mässan, det ska bli jättekul att besöka den.

Cathrine/caca sa...

Hoppas på lite tur, jag har skrivit om mässan i min blogg. Det ska verkligen bli kul med mässa.