måndag, oktober 15, 2007

Lördagens pyssel - bildbevis

Dessa kort kom till på träffen i lördags. Till kramas-kortet lånade jag Babsans alfabet Maddie Anne. Väldans snyggt men oj så svårt att se vilken bokstav som var vilken. Till grattis-kortet lånade jag någons Diesel, det var mer i min smak! Jag har inte tålamod att vrida och vända på bokstäverna för att försöka lista ut hur de ska sitta. Jag testade också att stansa i Moxie Classic, det var riktigt läckert i den storleken.

Pappret på kortet med husmusen kommer från Fnattans spillhög och de bruna blommorna fick jag av Tettiz. Tacktack.

Efter den här träffen åkte två nya saker upp på önskelistan. Den här dien och en stickles som heter waterfall. I pysselvärlden finns det alltid nya måste-ha-saker.









3 kommentarer:

Systrarna Borg sa...

Så söta kort :) Renen längst ner är superhärlig

Anonym sa...

Du är taggad! :D Kika in i min blogg

Nina sa...

LÄCKRA kort! :D