tisdag, november 20, 2007

Bebiskort

I lördags beklagade sig Hattifnatt över att hennes sambo föreslagit något så dumt som gult när hon bett honom om förslag på andra färger än blått och rosa på bebiskort. Hos mig fick hon dock inget stöd, jag tycker att gult är en jättebra färg till bebiskort. Glad och fin. Inte klargul, utan en lite mildare. En annan favorit är, inte helt överraskande, grön. Tyvärr hittade jag inte några bilder på gula bebiskort men visar ett annat gult kort samt några i andra färger, hoppas att det kan inspirera dig lite Fnattan!

Vilka färger tycker ni om att använda på bebiskort?




2 kommentarer:

Maria sa...

Hmmm... jag är nog ändå lite avvaktande. Gult som accentfärg kanske, men jag tror inte jag skulle fixa att göra ett helt kort som var gult... om det inte var en väldigt mild nyans alltså. Kanske ska göra ett försök nångång - om jag lyckas hitta några gula grejer att använda :) Fina kort har du gjort som vanligt!

Camillis sa...

Jättefina kort! Jag förstår inte tvekan över gult? Det tycker jag låter fint.