fredag, november 02, 2007

Klädbloggning

I morse när jag borstade tänderna kom jag att tänka på att det var länge sedan jag klädbloggade. Enbart därför gick jag och köpte en ny kofta efter dagens läkarbesök. Nästan i alla fall. Egentligen skulle jag ha hårmousse men så ramlade jag över den här söt-ful-knasiga koftan. Naturligtvis var jag tvungen att fotografera den så att jag kunde visa Linda. Det var mycket folk i affären så jag tog med den in i ett provrum för att fotografera. Men när jag ändå var i ett provrum så kunde jag ju prova tröjan. Sagt och gjort. Det slutade med att jag blev lite kär och tröjan fick följa med hem. (Men rosetterna planerar jag att ta bort, någon måtta får det vara på gulligheterna.)

Provrumsbild. Passande nog hade jag en lila tröja på mig idag, samma färg som hjärtanen på koftan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöt kofta! Jag hade nog också plockat bort rosetterna... :-)
Önskar jag hade din midja! :D
Kram Kicki

Systrarna Borg sa...

Så underbar kofta! Bara för sakens skull hade jag nog behållt rosetterna :) Tyvärr har jag ju inte din kropp (hur lät det då?)
så jag skulle aldrig kunna ha en sån kofta...
Men på dig är den verkligen jättefin :)
Kram gumsegos :)

Ellinor sa...

Så härlig kofta, var hittade du den om man får fråga? (Fast rosetterna var kanske lite too much).

Anonym sa...

Åh! Koftan är ju helt bedårande, sån vill jag också ha!