måndag, november 05, 2007

Syfestivalen

Mässan var trevlig och intensiv. Jag träffade massor av pysslingar, både nya och gamla ansikten. För en pratglad pysselälskare som jag var det rena paradiset att få stå och prata pyssel hela dagarna. Kroppen är helt slut men själen är glad. Självförtroendet fick sig några puffar under helgen varje gång jag hörde någon berömma något av mina kort som fanns i montern. För att inte tala om när någon köpte en stämpel för att de sett den användas på något av mina kort. Det var roligt.

Jag har helt hel hög med nya pysselsaker här. Inköp, dt-material, presenter. Handtag till magnetstämplar, tre stickles i de nya färgerna, en scrubber pad och spray till den, några paket med filtband, stämpeldynor, två dies, ett gäng stämplar, lite mönstrade papper, cardstock, kortbaser, snap-stamps samt mönstrade organzaband. Jag vet inte vilket jag ska använda först så jag sitter mest och klappar på sakerna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Scrubber Pad? LOL