lördag, november 24, 2007

Utlovad bildöverdos ~ DT-kort

Det utlovade bildöverdosen blev lite försenad pga sjukdom. Jag är tokförkyld. Låter som ett tåg när jag andas och kan inte prata. Tack tack för nässpray, Alvedon och slemhinneavsvällande säger jag!

Idag är det En köpfri Dag, en internationell dag för att uppmärksamma våra konsumtionsmönster. Passande såhär en månad innan jul. Några julklappar hade jag ändå inte tänkt handla idag, men kanske att jag försöker ta mig iväg och handla lite isglass. Det kan väl nästan räknas som medicin? Nåväl, här är de utlovade bilderna! Materialet kommer naturligtvis från Kortmakaren.











5 kommentarer:

Amanda sa...

ååh! Gillar luciafilurkortet, det var så enkelt men fint!

Anonym sa...

Vad massa härliga kort du laddat upp! Fick en massa inspiration till mina DT-kort, nu är det bara tiden som fattas... :)
Kram Kicki

Camillis sa...

Fina kort som vanligt när du varit i farten :)
Kram!

Ellinor sa...

Jättehärliga kort! Det med katten var sött!

Anonym sa...

Kanon kort !
Vad du är bra!
Kram Tina