söndag, november 18, 2007

Dagen efter

Dagen efter träff. Stel i kroppen och allmänt seg. Men oj så trevligt det var igår! Jag stickade en del på systers julklappssockor, pladdrade en del, lånade lite stämplar, testade Tettiz ProMarkerpennor, gjorde fler sidor till systersonens filurbok och handlade både en och flera saker. Kom hem med nya fina blommor, stämplar, pärlor och akrylfärger. Allra lyckligast är jag över att Oliver and friends nu har flyttat hem till mig.

Dessutom fick jag en die av Hattifnatt. Hon har utmanat sina bloggläsare att gissa vilket bidrag som är hennes i varje utmaning i Stämpelstafetten. Jag lyckades pricka rätt på utmaning tre och fick Paper clip-dien som pris. Tack snälla Maria! Lustigt nog var jag nära att beställa den i fredags kväll på Scrapaddicteds qk-rea, men valde till slut bort den till förmån för en annan die.

1 kommentar:

Maria sa...

Vilken himla tur att det blev "rätt" med dien! Hade med mig ett reservalternativ till vinst utifall att du redan skulle haft den, men det blev ju bra! Jag älskar den dien själv, den är kanon att embossa guldig - blir supersnyggt!

Tack för igår tjejen, hoppas vi ses snart igen! Kram!