torsdag, augusti 30, 2007

Ditt och datt

Igår var det pysseldag. Först gjorde jag ett kort till Poppes sommartävling. Sedan gjorde jag de sju korten som ska skickas till Kortmakaren som söker gäst-dt. De blev klara sånär som på någon detalj. Bilder kommer en piggare dag.

Idag har jag premiäranvänt Notch and Die-verktyget jag fick i födelsedagspresent. Jag har också premiäranvänt de nya, gula skorna utanför hemmets väggar. I ett anfall av mod och självsäkerhet tog jag på mig dem när jag skulle gå och posta ett brev och ta ut pengar. Det gick bra. Jag ramlade inte en enda gång.

Förresten, jag har fått en födelsedagspresent idag! När jag var hemma hos Heila fick jag ett grönt fint post-boundalbum. Nu ska jag bli en riktig scrappare med förlängningsskruvar, plastfickor och sånt där. Spännande!

1 kommentar:

Sofia sa...

Spännande väntar med spänning på att få se dina kort