lördag, juli 25, 2009

En torsdag


Suswic var avis på mig och Linda som skulle pysselshoppa och pyssla. Jag försökte hitta fula saker på
Skapa Hobby att fotografera för att visa att hon inte missade någonting. Det gick sådär. Jag hittade lila stickers.



Och lila glitterlim. Suswic gillar inte lila.




Fina papper fanns det.




Och stämplar.




Mums!




Sedan gick vi till Scrapparazzi. Där fanns massor massor av fina mönstrade papper.




Och ännu fler!




Det fanns en väldig massa annat också såklart. Fast när vi gick därifrån fanns det lite mindre saker...




Nu var vi hungriga.



Vi åt på Kulturhusets takterass.



Sedan shoppade vi mer. Jag fotograferade ett par lila skor till Suswic, återigen för att säga att det bara fanns fula saker. Men så var det inte. Inte alls. (Bilder på inköp av pyssligt och ickepyssligt slag kommer senare.)

3 kommentarer:

S. sa...

Hahaha! Gud vad fula saker det fanns, jag är inte ett dugg avundsjuk på er shoppingdag, inte alls!!

Mimmi sa...

Hahaha...underbart! :D

Julia Pysslar sa...

Det ser helt underbart ut! Man kan ju riktigt gå vilse i sådana där affärer! :D