tisdag, juli 14, 2009

Nya fjärilen

Heila har varit här några timmar nu på kvällen. Jag pysslade och hon...tja hon petade mest på mina saker. Sedan blev hon shoppingsugen och lånade min datorn för att lägga en order hos Kortmakaren. Så kan det gå.

Just nu har jag tagit en paus från Kortmakarstämplarna och plockat fram mina stämplar från Hero Arts. Jag flyttat köksbordet hit till mitt stora rum och lagt alla HA-stämplar på det. Många av dem är monterade och det är svårt att få en överblick när de ligger i lådor. Så nu sitter jag här med mina älskade stämplar omkring mig och njuter. Sju kort ligger färdiga för fotografering.

Dock blir det ganska snart lite pyssel med Kortmakarstämplar igen. Det är nämligen några små, jättesmå, nyheter på gång. Men än så länge är de hemliga.

På korten nedan är bakgrundstämpeln från Hero Arts och fjäril samt texter från Kortmakaren.




1 kommentar:

heilas.blogg.se sa...

Mmmm....
Du gör mig fattig! : )